Медицинский Центр

Гарантия качества

ВИТЯГ

із Положення

про встановлення гарантійного терміну служби

на роботу при наданні стоматологічної допомоги

затвердженого Наказом генерального директора МЦ ТОВ Олімп-С

від 10.12.2013 р. № АН-02/12

 

ІІ. Гарантійні зобов’язання.

Медичний центр виконує гарантійні зобов’язання відповідно до термінів та умов, передбачених Положенням “Про встановлення гарантійного терміну та терміну служби на роботу при наданні стоматологічної допомоги в медичному закладі державної, муніципальної та приватної форм власності на території України” (затвердженого наказом МОЗ України від 28.12.2002р, за № 507)та наказом МОЗ України від 22.11.2000р, за № 305.

На більшість робіт (послуг) у ТОВ «Олімп-С» встановлено середні гарантійні терміни.

У кожному конкретному випадку для пацієнта лікарем встановлюються індивідуальні терміни гарантії залежності від:

  • клінічної ситуації;
  • наявності або відсутності супутніх захворювань, які безпосередньо чи опосередковано призводять до змін в зубах і навколишніх тканинах;
  • повноти виконання пацієнтом плану лікування, рекомендованого лікарем.

З урахуванням зазначених обставин в кожному конкретному випадку гарантійні терміни можуть зменшуватися або збільшуватися в порівнянні з середньостатистичними термінами.

При виявленні недоліків у період встановлених термінів, пацієнт повинен звернутися тільки в даний Медичний центр. Якщо виявлені недоліки не пов’язані з порушенням пацієнтом умов збереження гарантії, клініка безоплатно усуне недолік або повторно виконає роботу.

Претензії пацієнтів, передбачені чинним законодавством про захист прав споживача, можуть бути подані протягом гарантійного терміну, за умови чіткого виконання пацієнтом рекомендацій лікаря.

Претензії від пацієнтів не приймаються, якщо порушені наступні умови:

  • проходження профілактичних оглядів один раз на шість місяців;
  • своєчасна професійна гігієна;
  • корекція робіт, виконаних клінікою, проводиться тільки в даній клініці;
  • негайне звернення до клініки у разі дискомфорту або порушення в галузі проведеного лікування;
  • надання виписки з медичної карти, рентген-знімків з інших лікувально-профілактичних закладів, у разі звернення до них за невідкладною стоматологічною допомогою.

Гарантійні зобов’язання не зберігаються в разі виявлення або виникнення у пацієнта в період гарантійного терміну захворювань внутрішніх органів, а також змін фізіологічного стану (вагітність, тривалий прийом лікарських препаратів, шкідливих зовнішніх впливів), які прямо або побічно призводять до змін в зубах і навколишніх тканинах.

ІІІ. Гарантійні терміни.

Гарантійний термін (без урахування рецесії ясен) на художню реставрацію та пломбу фотополімерного композиту – 1 рік, середній термін служби – 5 років.

Гарантійний термін на ортопедичні конструкції (без урахування рецесії ясен) – 3 роки (пластмасові коронки — 1 місяць), термін служби – 5-7 років.

При поганій гігієні порожнини рота — гарантійний термін зменшується на 50%.

Наявність 3 негативних факторів, що впливають на збереження пломби, передбачає скорочення терміну гарантії на 60%.

Гарантійний строк обчислюється з дня завершення лікування зуба, завершення протезування та фіксації протеза в порожнині рота, що фіксується в медичній амбулаторній карті.

Гарантійний термін і термін користування зубними протезами (гарантійний термін встановлюється від завершення протезування та фіксації зубного протеза в порожнині рота)

 

Вид зубного протеза Термін гарантії (місяців) Термін служби (місяці)
Знімні протези
Знімні пластмасові протези (повні, часткові) з пластмасовими зубами 12 24
Знімні пластинчаті ранні та безпосередні протези 3  
Знімні бюгельні 12 24
Незнімні протези
Суцільнолиті 12 36
Суцільнолиті з керамічним облицюванням 12 36
Незнімні керамічні 12 36

 

Гарантійні терміни і середній термін служби на окремі види робіт (послуг) через їх специфіку встановити не представляється можливим. До них відносяться:

  1. Професійна гігієна;
  2. Накладення пов’язки, п
  3. Обробка та пломбування кореневого каналу (ендодонтичне лікування);
  4. остановка тимчасової пломби;
  5. Лікування захворювань пародонту (запалення ясен і оточуючих зубних тканин);
  6. Відбілювання зубів.

Рекомендації пацієнту після проведеного протезування.

Чітке виконання рекомендацій лікаря з користування конкретним протезом, регулярне і грамотне дотримання правил особистої гігієни ротової порожнини.

Відвідування лікаря для корекції протезів. Ні в якому разі не проводити самостійно корекцію знімних протезів та їх лагодження.

Звернення до лікарів з профілактичною метою не менше 1 разу на рік, а при появі ускладнення або злому протезів — звертатися негайно.

Претензії пацієнтів щодо зубних протезів, передбачені чинним законодавством про захист прав споживачів, можуть бути пред’явлені протягом гарантійного терміну за умови, що пацієнт виконував рекомендації лікаря (див. вище).

Протягом терміну служби протезів приймаються претензії тільки в разі істотних недоліків роботи, до яких відноситься перелом протеза.

Лікувально-профілактичні заклади мають право встановлювати більший гарантійний строк, затверджений МОЗ України.


Фактори що впливають на гарантії користування протезами:

  1.  При покритті МЗП всієї поверхні коронки, через 6-12 місяців може спостерігатися стирання МЗП на жувальній поверхні при наявності зубів — антагоністів.
  2. Гарантійний термін користування фарфоровими і металокерамічними коронками залежить від якості фарфору.
  3. При порушенні гігієни порожнини рота (Гi> 2) гарантійний термін зменшується на 50%.

 

 

Запись на прием:
067-408-17-16
287-60-38
492-03-91
Время работы:
ПН – ПТ: c 09.00 до 20.00
СБ: с 09.00 до 16.30
ВC – выходной

Найти врача